@domatesim 3,5 aylıkken ayaklarından destek almasını sağlamak için ayakları kuvvetlenmeye başladın diye ayaklarına bastırmaya çalıştım zaten öyle çok basmaya çalışmıyordu. 5 aylık olduk ve çok kuvvetli bir şekilde ayaklarımıza basıyoruz hatta bakıcımız koşacak bu çocuk kısa sürede ne yaptın bu çocuğa Doğum izninde diye dalga geçiyor benimle 😂