domatesim valla zorlama yok sürekli bastırma yok bence ayak ve bacak kaslarının gelişmesi lazım ki kendiliğinden gerçekleşen bir olay benimki . Bastırınca bırakmıyorum yükü tamamen vermiyorum ayaklarına bizimki hafif meyilli tuttuğumda kendi kendine oturur pozisyona getiriyor kendini . Doktor kendiniz oturmayın yada kendiniz dik durdurmaya çalışmayın o kendisi yaparsa çok kısa zamanlı destek olun zaten uzun süre yapamaz demişti ki zaten 3 saniyeyi geçmiyor bende zarar görmüyorum açıkçası . Arkadaşımın çocuğu hiç durmuyordu bebekliğinde ayakta hiç düz basamıyordu bebek 2 yaşında ancak yürümeye başladı bence bebiş gayret ediyorsa zorlamadan destek olunmalı