Hem soru sormuşsunuz hemde gelen cevaplara karşı peyderpey karşı çıkmışsınız. Herkesin kendi yavrusu valla yedirin içirin,ama sırf doktor dedi diye söylediklerine tapmayım bebeğinizi gözlemleyin,açlıktan emmiyor bebekler annesini istiyor sıcaklığını istiyor duygusal olarak kendini tarmin ederken karnıda doymuş oluyor çünkü böyle bir sistem yaratmış Rabbimiz ,ne kadar mucize şükürler olsun.Hıçkırmalarında midesi sık sık ve çok fazla dolduğu için tepki veriyor artık,bence birsz daha olmanızda fayda var