Kumsalazra20 Bizde 6 günlüğüz emziriyorum ama pek emmiyor mama veriyorum hemşire 30cc demişti doktor 60cc kadar olur dedi versem daha da yiyecek 🙈ama sonrasında hep hıçkırıyor sanırım miğde genişliyor.
Feyzagkkkk Kumsalazra20 aynı durumdayız canım, versem 60 dan da fazlasını emer belki çünkü doymuyor. Meme yetersiz zaten 😓 . 2 saatte bir veriyorum düzenli olarak zar zor idare ediyor çocuk sen düşün. Hıçkırıyor çünkü midesi genişliyor o iyi bişeymiş. Bugün yine sarılık İÇİN kontrol var soracağım hepsini
nilay35 Feyzagkkkk cnm her mama iyi glmio bn bebelac gold aldm cok kusuodu smdi aptamil kullniorum cokta memnunuz
Emirasaf_e Feyzagkkkk 60 cc mi biz 30 cc veriyoduk 2 hafta flan geçti 60 a oyle ciktik o dogdugunu bilmez zaten reflex olarak surekli aranir meme verin o zamanlarda olmasada sutunuz hem emdikce gelir yada emzik vermeyi deneyin surekli mama verilmez fazla verirseniz kusar zaten
Feyzagkkkk Emirasaf_e merhaba ç, hiç fazlasını kusmuyor bebeğim. Verdiğimi bitiriyor. Meme konusu ameliyatlıyım versemde öyle doyacağı kadar gelmiyor.
Feyzagkkkk Emirasaf_e birde zaten doktor o şekilde önerdi 60 olarak sizin bebeğinizin midesi ufakmış demekki her bebek aynı değil sanırsam herkes başka ölçü demiş
Ikram Feyzagkkkk bazen olabiliyor ben kizima sma icirdm suan 11 aylk hayla iciyor cok doyurucu ve kilo aldrmisti
Ecenazim Feyzagkkkk 60 dan fazla verme canm sen yeter o aransin ama aranirken agliyosa bilemedim simdi
Emirasaf_e Feyzagkkkk istiyo suanda ama vermemeye calisiyorum bn cok acsada 60verip yarm saat sonra 30 veriyorim
Feyzagkkkk Jelibon emzik de veriyorum canım ama ağlıyor aranıyor 😔 meme veremediğim için ben yeteriz kalıyorum .. 😓😓
Berrinsoyagazi14 Feyzagkkkk bana doktorum 30 cc verin eğer doymadıysa yarım saat yada 1 saat sonra 30 cc daha verin demişti hem kusma yaşamaz (çok fazla ) hemde doyduğunu anlar belki hepsini yiyemez , yemek istiyorsa bu şekilde yapabilirsin dedi Çünkü yeni doğan bebekler gaz sancısı olsa bile emmek istermiş. Her bebek farkıdır demekki istiyor kuzum 😊
Feyzagkkkk Berrinsoyagazi14 çok şükür kusmamız yok, zaten hepsini de içmediği zamanlar oluyor bazen bazen de hepsini içiyor bilmiyorum henğz ben de anlayamadım 😔
Emirasaf_e Feyzagkkkk konusuyorum onunla bazen guluyo fln olmuyosa ayakta geziyoruz oda olmuyosa bi sarki aciyorum onunla oynuyoruz 🤷♀️
turkuaz1290 Feyzagkkkk ne azı çok fazla veriyosunuz 3 günlük bebeye o sürekli aranır zaten doyduğunu anlamaz emmek istiyo emzik kullanıyosanız mamabitince arandığında hemen emziği verin ben öyle yapıyorum oğluma yoksa dğünyayı emecek 😄 kiraz kadar midesi ilk gün sonra yavaş yavaş bğyüyo ama 60 cc çok fazla en fazla 30 vermelisiniz doktor nasıl böle bişey dedi anlamadım 3ay 12 günlük oğluma ben mama verdiğimde 70 cc veriyorum..bide çok konuştum kusura bakmayın ben 2 günlükken bebeğime 30cc mama vermiştim hiç uyandıramadık doktora götürdük doktorda kızdı okadar fazla verilirmi mamayı çok verdiğin için böyle yatar sabaha kadar demişti ☺️
Feyzagkkkk turkuaz1290 bebekten bebeğe değişir dedi doktor 60 cc yenidoğan için çok değil dedi şuan. 30 ile 60 arası idealmiş. Meme emmediği için mama anca yetiyor
turkuaz1290 Feyzagkkkk bebekten bebeğe değişirde 3 günlğk bebek diyosunuz sizinki 3 günde midesi nekadar büyük olabılırki doktor saçmalamış bence ben 2 günlükken 30 verdim diye kızdı doktor dedi bunun midesi neki zaten midesini patlatmakmımistiyosun falan demişti siz bilirsiniz yüne sonradan bebek mide sıkkntısı yaşamasın inşallah
Pelin87 Feyzagkkkk yenidoğan sürekli acıkır, birkaç hafta sonra değişir, acıkıyorsa verim bir de aranmasının nedeni emme refleksi, acıkmasanda emmek ister. İsterseniz memenizi verin boş emsin ya da emZik verin