Gdogru 10.aydan bildiriyorum 🙈 bırakın uyusun genelde o dönemlerde geceleri güzel uyuyorlar sonra ataktan atağa düzenleri bozuluyor bozulabiliyor, siz de uyuyun dinlenin uykusuz kalmamalısınız süt için dinlenmek şart 🙏🏻 Acıkınca susayınca uyanır. İçiniz rahat olsun. Diş dönemi başlamadan gece uzun uykularının keyfini çıkarın diyebilirim özetle 💙🧿