Merhaba.. Kızım 2 ay 27 günlük. En son doktora 2 ay kontrolünde götürmüştüm. Gece en fazla 4-4,5 saatte uyandır emzir demişti. Kızım son 1 haftadır gece uyandırdığımda uyanamıyor, emmek istemiyor. Zorla uyandırıp emzirmeye çalışıyorum bu sefer sinirlenip ağlıyor uyumak istiyor. Çevremdeki herkes uyandırma, gece uyuduğu kadar uyusun diyor ama içim hiç rahat değil. Doktora ulaşma şansım da yok malum durumlardan dolayı. Gece uyandırmalı mıyım? Kan şekeri düşer demişti doktor 2 aylıkken, hala geçerli mi bu durum? Bu arada gündüz uykularında da acıktığında uyanıyor, gün içinde ve sabah uyandığında emmesi yerinde. Ne yapmalıyım? Bırakayım uyusun mu, yoksa kaldırıp zorla emzirmeye mi çalışayım? Tecrübeli annelerden fikir istiyorum. Dün gece bütün gece uyanık kaldım acaba kaç saat uyur diye, yine içim rahat etmedi, 4 saatte emzirmeye çalıştım ama yine uykusunu açamadı. Çok kararsızım. Yardımcı olursanız sevinirim..