Durum_m
Sürekli emzirme, emmediğinde sağım + saat başı 15er dakika kontrollü sağım. Önce 3dk ile başladım, sonra 3-5-7-10-12-15 olarak arttırdım sağımı her 3 günde bir.Gereksiz fazla uzun süreli sağım tazyik yapabildiğinden dikkat ettim)
Her 30dk da bir memeye masaj + meme uçlarını bebek emermiş gibi uyarma.
”Sütüm Var” diyerek inanmak.Harbi ciddi inandım.
Üzen,strese sokan, 1 gıdım faydası olmayan insanları hayatımdan çıkartmak / uzaklaştırmak.
Bebeğimle her fırsatta, emzirirken / emmez reddederken / sağım yaparken / yemek yerken “ Ten Tene Temas”
Hiçbir şey yapmazken, açıp göğsüme yatırmak.
UYUMAK ➡️ 5 dakika olur, tek göz açık olur, 30dk olur,1 saat olur, yarı oturur ve emzirirken olur… Her fırsatta kapadım gözü, kafayı dayadım bi yere.
Her gün sabah akşam duş. 2dk veya 10dk artık ne kadar durabilirsen.Destekçi ŞART! Duşta memeye sıcak / soğuk uyguladım.
1 fırt da çekse, 1 saat ayrılmasa da; her ne olursa olsun “vay bu çocuk kaç dakika emdi? Neden böyle çekti bıraktı? Niye ağladı kesin aç yetemiyorum!?! Niye gıkladı noldu vıkladı!?” Diye kendimi darlamayı bıraktım.
Bunları da yaklaşık 3 aya yakın uyguladım.Yani öyle 3 gün 5 gün denedim,öff neden olmadı diye de stres yapmadım.