Canliva Hanimlar merhaba kızım 6 günlük yeteri kadar sütüm vardı maşallah dolu doluydu bugün can sıkıcı bir olay yaşadım ve çok fazla ağladim üzüldüm bı yarım saat kadar uyuyup uyandım şimdi baktım göğüslerim yumuşacık sizce sütüm mü kesiliyor ne yapmam gerekli bilen varsa başına gelen yardım edin Allah rızası için çok korkuyorum kesilir kızım sarılık olur diye 😭😭
Egeasaf20 Canliva ilk günlerde benim de sertti göğüslerim şuan yumuşak benim ki kesilmedi bence kesilmemiştir. Sıktığın zaman süt geliyor mu ve bebeğin emerken fark edersin gelip gelmediğini
Minnakana Canliva sakin ol canımmm , güzel düşün, girebiliyorsan duşa gir sıcak su tut, sabunla masaj yap, kesilmemiştir öle sinyl verme beyne daha cok küçük bebeğin, benim de dolu dolu olmuo yumuşak oluo ama var sütüm,
idil1990 Canliva sutum yok psikolojisine sakin girme hep olumlu dusun bebegim doyuyor deyip at dusunce cok etkiliyor bunyeyi
Nurcaan Canliva oyle dusunme canim benimde bazen oyle oluyor hata gunduzleri hic dolu deil yumusak ama sıkinca bir bak geliyormu sut. Serbetli tatli veya su ve seker kat karistir ic icebilirsen cok iyi diyorlar ama ben icemiyorum. Sabahi bekle gogsun siser insaAllah ama bence birseyler yemelisin.
nurpamuk Emzirmeyle ilgili bütün sorularının cevaplarını Facebook da emzirme akademisi grubunda bulabilirsin
Eslifaslan Sakin ol önce ve sütüm bol demeye devam et . Melisa çayı rezene çayı iç bol bol . Boza süper etkili . Yumuşak olması süt yok demek değil . Bebek emdikçe süt gelir zaten . Olmadı doymazsa bebek sütü sağarakta çoğaltabilirsin . Allah rızkını verir bebeğinin merak etme . Birde bol bol emzir benimde sarılık riski olmuştu anne sütüyle hallettik . Mememi kabul etmedi sağarak verdim kaşıkla biberonla zor oldu ama atlattık 😘
Canliva Eslifaslan korkuyorum memeyi emiyor ama sanki tutarken ağlıyor süt az mı geliyor acaba diyorum ama tutuncada cuk cuk tuttuğunu hissediyorum
Canliva Minnakana bide akşam bişey yiyemedim boğazımdan geçmedi ondan olabilir mi ki Allah’ım nolursun ya rabbim doysun yavrum kakasını çişini falanda baya yapıyor doyuyor dur demi
Eyluldilek6044 Benim kizim 7 aylik ve dogum yaptim goguslerim iki hafta dolgundu. Sobrasi hep yumusak oldu. Cok sukur emiyo bitmedi yani sut. Yumusak olmasina takilma . Ben cok takildim. Kesildi kesilcek diye diye 7 aylik olduk
Canliva Eyluldilek6044 çok şükür bizimde inşallah bol bol olur rabbim tüm annelere yavrularını doyurmayi nasip etsin
Egeasaf20 Canliva korkma o psikolojiyi at gelir inşallah yumuşadı süt kesildi anlamına gelmiyor canım
Minnakana Canliva ondanda tabi olur ağzına at bos durdukça bişeler🥰bide ne olursa olsun kötü düşünme bol sütüm gelecek geliyor de ❤️
aksygtt Canliva bebek eğer kakasını ve çişini yapıyorsa doyuyordur özellikle bende çok araştırıyorum benim oğlumda 2 aylık emiyor doymuyor sütüm mü azalıyor diye korkuyordum araştırdım günde 5 defa çişli bez değiştiriyorsan doyuyormuş bebek suratını hep büzer onu endişe edinme emdiğinde yutkunma sesi geliyorsa sorun yok bide sütünü sağ sakla ihtiyaç olmasa bile süt arttırmak için çok yararlı sıcak bir duşta göğüslerine masaj yap yada sıcak su torbasını göğüsünde gezdir sıcak baskı süt kanallarını açar canını sıkma sadece süt meselesi için değil psikoloji herşeyin başı ne kadar kötü düşünürsen o kadar kötü olur psikolojini ve düşünceni olumlu tut hayatta hep kötü şeyler olacak kendini yıpratma daha bebeğini yeni kucağına aldın çok sorun çok korkun olur korkmadan araştır foruma yaz hatta gerekirse özelden bana ulaş yardımcı olabildiğim her konuda yardım ederim gecenin kaçı olursa olsun çocuk doktorunu bile ara yaz çekinme 2 aylık süreçte bir bebeğin yaşayabileceği hemen hemen herşeyi sağolsun oğlum yaşattı yardımcı olabileceğim herşeyde olurum yeter ki sıkıntıya girip bunu bebeğine hissettirme 😌
Gmzeee Canliva merhaba güle güle büyüt bebeğini Allah analı babalı büyütsün inşallah güzel düşün güzel olsun hersey..bol su iç dereotu ye..komposto bol tüket birde humananın anne sütü artıran çayı var onu aldır muhakkak günde 4 sefer iç ben çok faydasının görüyorum hem de bebeğini de rahatlatır o çay
Canliva Nurcaan biraz şeker yedim 5 6 bardak su içtim şimdi 15 dk emdi uyudu inşallah sabaha şişer dediğin gibi
Canliva Nurcaan göğüs uçlarım yara ağrısından pek bişey hissetmiyorum ama emerken aşırı derecede kaşınıyor iki göğüsümde
Nurcaan Canliva ozaman sIkinti yoktur benimde cok kasinirdi 2ayligiz sukur halen emdiriyorum herzaman goguslerin sert olmaz sicak su ile masaj yap yikanirken saat araligi ile verme nezaman isterse emdir daha cok ufak bebegin ilk gunler hep oyle olur. 4-6 gun arasi en zor gunlerdir gogsunun ucuda birkac gune iyilesir
Elif16s Öyle çok üzülüp ağlamak ile süt kesilseydi inan benim lohusalıkta süt kalmazdı. Daha yenisin, korkman endişe etmen çok doğal canım benim. Sakin ol hiç bir şey düşünme haklısın şuan çok hassassın ama içinden hep sakinim de. Allah kolaylaştırsın. Süt arttırma tek olay su. Muhakkak iç hem kendi vücudunu susuz bırakmamış olursun. Sağlıkla ve sütün ile büyüt bebeğini inşallah 🤲🏻🙂