Meltem1190 dört ay içinde toparlamış olursun minimum 12 maksimum 16 haftada o göbek gidiyor. 20 kilo almıştım hamileyken 58dim 78ile doğuma girdim; doğumdan beş gün sonra 64düm. Şimdi 59 kiloyum 10 aylık bebeğim. Görenler bakıcısı sanıyor 🥳🥳 endişe etme geçiyor gidiyor göbek falan kalmıyor 😘 hayırlı olsun anneliğiniz 💙🧿