Meltem1190 sezeryan olduğun için narkozdan ayakların şiş olacak bikaç gün, sıkma canını geçiyor. ilk etapta göbeğindeki şişlikler atıp bağırsaklarını çalıştırmak için bolca kırukayısı incir hoşafı iç. (ben 15 günde 12 kilo verdim bununla). eğer doktorun izin veririse kesinlkle korse kullan. dişlerinde daha az acır göbeğinde daha erken söner. ve tam iyileşince de yürüyüşle hafif karın egzersizleri ile göbeğin gider. bende bugun kırkımı doldurdum korse kullanıyorum ama daha spora başlamadım. doktor kontrolu olucam ikinci kez izi veririse başlıcam.