Deletedmom55 [silindi] sana bişey yazmıstım da eski hesabını taglemişim bak bizimkine benziyor sanki dişi 🤷🏼♀️
[silindi] Azizeugur bu sekil oluyor suan bizim patlama evresinde senin gibi 4 ayliktik 7aya girdij anca cikti
Azizeugur [silindi] hadi ya o zaman daha baya baya varmış 😁 neyse bakalım bekleyip göreceğiz 😁 bu arada sizinkiler hayırlı olsun 🤗😍
Teachermom Azizeugur Merhaba bizde de 3 gundur boyle damagi.Bu posttan kac gun sonra ciktı disleri acaba😊