Azizeugur Arkadaşlar tam belli değil ama orda görülen beyazlık diş mi acaba son zamanlarda çok huysuz eli de kulağında salyası da var ama bilemedim diş mi değil mi 🤔 [url=https://hizliresim.com/1ovrBU][img]https://i.hizliresim.com/1ovrBU.jpg[/img][/url]
T-24 Azizeugur ay maşallah diş bunlar canım yakında uç verirler hadi hayırlısı bizim 4 dişimiz oldu😊👏🏻
T-24 Azizeugur bi kaç güne gelirler her bebek farklı oluyor bizimde üst dişimiz böyleydi 12 martta gördüm şuan 2 side patladı
Azizeugur Efenin_annesi denedim de pek çıkmıyor ses elimle baktığımda tırtıklı gibi sanki ama o psikoloji ile baktığım için mi acaba bana öyle geliyor ki diyorum 😂
Efenin_annesi Azizeugur bugün diilse yarın sesi de gelir. Allah sağlıklı ömür versin dertsiz tasasız çıkarsın dişlerini ama sen diş buğdayının hazırlıklarına başla