Taze_annee sarılık olayı ortadan kalktıysa hiç uyandırmayın kendisi kalkar. Bence damlayla ilgisi yok denk gelmiş olabilir. Böyle böyle gece uykuları düzene girecek. Eğer siz uyandırıp uykusunu bölerseniz alışkanlık haline geliyo zamanla. Kızım 34.haftada doğdu. Doktor 25günlükken uyandırmana gerek yok dedi. Beslenme kadar uykuda gelişimi için önemli demişti. Şimdi 7aylık kilosuda boyuda yerinde maşallah. Gece uykusuna saat8de geçiyo sabaha kadar iki kere kalkıyor. Bu yüzden gece uyandırmamak önemli ❤️