Taze_annee Kızlar iki gündür bu damlayı veriyorum 27 günlük bebegime dün gece 5 saat uyudu ve ben de uyumuşum hatta. Sizde de olmuş muydu ?
[silindi] Taze_annee Sba sımplex uyku yapmaz diye biliyorum. Ama bebeğinizi 5 saat uyumayın en geç 2 3 saatte emzirşn daha çok küçük ☘️
BuseveMinigi Taze_annee 27 günlük bir bebeğin 5 saat uyuması hiç normal değil 😨 sizin kalkıp 2 maximum 2 saatte bir emzirmeniz lazım. Sarılık var mı.
Golce123 Taze_annee uyku yapmiyoda gazini almistir oyuzden uyumustur benim oglumda 7,5 aylik ne zaman versem rahatlar ve deliksiz uyur merak etme
Skino Taze_annee bende kullanıyorum oğluma aşırı gazlı diye ve sersem gibi oluyor uykudan gözünü açamıyor arada emmek için kalkıyor emerken hemen uyuyor 45 günlüğüz bu arada
Babygrils [silindi] @taze_anne10 BuseveMinigi kızlar benim bebeğim ilk 2 ay 11 de yatıp 7 de kalkıyordu neden normal olmasın ki? hiç de uyandırmadım şuan 6 aylık maşallah gayet de yerinde kilosu yani.
Taze_annee BuseveMinigi hayır yok emmesi gayet iyi sadece iki gecedir damlayı verdikten sonra bunu yapıyor
[silindi] Babygrils Doktorum özellikle söyledi 3 ay öncesinde 3 saat en geç 3 ay sonrasında da 5 saat diye. Size Bişey olmamış olabilir ama daha küçük sarılık olabilir 😣
Tgce16 Babygrils bebek uyur uyumasi normal ama 2-3 saatte bir emmesi gerekiyor ve sarılık olma ihtimali çok fazla emmedigi için
BuseveMinigi Babygrils her bebekte aynı olacak diye bir şey yok ama iyi değil. İlk 6 ay max 2 saatte bir emmeli yoksa kan şekeri düşüyor bebeklerin. Sizin bebeğinizle bir şey olmaması diğerinde de aynı tepkiyi gösterecek anlamına gelmez ki :)
azizinannesi2020 Tgce16 20 günden sonra bebeklern sarılık olmaları düşük bir ihtimal. Günlük beslenmesine dikkat ettiğimizde Allahın izniyle bir şey olmaz
Tgce16 Taze_annee bir gün uyumasına izin verdim ve sarılık oldu, belirttiğiniz dönemde saatte bir emziriyordum ben alarm kurup kalkiyordum hep geceleri
azizinannesi2020 Taze_annee 27 günlük olduğu için 5 saat uyuması artık normal. Benim bebeğimde bu zamanlarında 6 saat uyuyarak bana sürpriz yapmıştı. 🥰
Tgce16 azizinannesi2020 sarılık ile ilgili değil zaten ilk ay bebek sarılık olsun olmasın 3 saatten fazla uyumamalı
SerraNil Bende kullanıyorum sab simplexi ama dediğiniz gibi uyku yapmıyor bizde keşke iki üç saat yapsa da rahatlasak kuzumla 😖
BuseCan Taze_annee uyku yapmaz canım gazını atıp rahatlamıştır o yüzden uyumuştur ama o kadar uyumak olmaz 2 saatte bir emzirmen lazım ilk bir ay önemli sonrasında uyuyabilir demişti bizim doktorumuz 🙏🏻
Taze_annee Sarılık olamazki çünkü gündüz uykusu böyle değil 1 saat bilemedin 1.5 saat uyuyor. Ve gündüz uykusunu genelde 1 defa uyuyor. Gerisinde maşallahı var 😂 damlayı verdikten sonra böyle uyumaya başladı