Bnde 11 gun önce sezeryan dogum yaptım dırek bebegı yoğun bakıma aldılar cıgerunde su kalıyonus cogunda. Atamıyomus solunum sıkıntısı vardı o duzekınce kanında enfeksıyın cıktı 10 gun kaldı daha dun kucagıma alabıkdım. Sızde sabredın düzelecek ınsallah. Sutunu sag ver ben oyle yaptım