Merhaba anneler. Dün öğlen doğum yaptım bende. Bugün Saba yoğun bakima aldılar. Bebekte solunum sıkıntısı varmış ve kan şekeri düşük çıkıyordu. Solunumunun nie böyle olmasını araştırıyorlar aranızda başına böyle bişey gelen oldumu ne teşhis kondu acaba? Bide bana onere bileceğiniz iyi bir yeni doğan doktoru varmı? Başka doktorlarada göstermek istiyorum İstanbul’da ikamet ediyorum gorupte yan geçmeyin lütfen.