Yusufcuk01 allah razı olsun maalesef öyle olayın ne kadar ciddi olduğu anlatmak istemiştim oysa ki insanlarımız bi yerden vurdular yine kızmıyorum kimseye yasamayan bilemez çaresizliğin ne olduğu acımızı bile kendi evimizde yaşadık cenazesine gidemedik annemize kardeşlerime sarılamadım rabbim kimseye vermesin sağlam gitti ölüsü geldi çok zor rabbim böyle uygun gördü yattığı yerde rahat etsin babam 😞