[silindi] Ahh.. başınız saolsun mekanı cennet olsun. Umarım anneniz sağlıklı kalır ona da bulaşma durumu var demiştiniz. Rabbim muhafaza etsin. Allah sabırlar versin
deletedmom247 Aynur83 Off başınız saolsun mekanı cennet olsun 😭 Nasıl birşeyin içindeyiz. Allah’ım biran önce bitsin bu hastalıkk kimsede kafa beyin kalmadı artık napıcazz böyle nereye kadar 😔😔😔
Ayaz20-19 Aynur83 ya çok saçma insanlarsınız kadın böyle şeyin yalanını neden yapsın benim babam ölse buraya girmek aklıma gelmez diyen arkadaşa diyorum kadın çocuğuyla çıkamıyorsa evdeyse yapabileceği birşey yoksa neden buraya girmesin . ( başınız sağolsun)
deletedmom719 Ayaz20-19 aynen öyle katılıyorum size. Ki zaten evden de çıkabildiğini hiç sanmıyorum. Korona virüs teşhisi konmuştu babasına. Cenazesine dahi katılım olmuyor ki. 😔 Kızda yazık burda insanlarla acısını paylaşmak istemiş belli ki gidemediği için dört duvar arasında. Nasıl zor ondan başkası bilemez. Allah mekanını cennet etsin babasının 🙏
deletedmom719 Aynur83 hatırladım seni 😢 Allah annene sağlık versin inşallah canım annen de sorun yoktur inşallah 🙏 daha çok yeni paylaşmıştın hiç tedaviye falan yanıt vermedi mi yaa 😔
Ayaz20-19 Mavisim gidip virüsü temizliceksin sanırım çocuğunuda götürürsün evde tek kalmasın kolay gelsin temizleyince bizede söyle bari
Aynur83 deletedmom719 amin allah razı olsun maalesef ki insanlarımız hep acımasız oysaki herhangi bi art niyet gözetmeksizin herkesin basına gelebilir diye açmıştım bu postları Ewt cenazesine gidemedik acımızı bile paylaşamadık annemize sarılıp ağlayamadık kardeşlerime bile herkes evinde kendi acısını yaşadı bende öyle dört duvar arasında kime nasıl anlatayım derdimi bilemedim babacığım sağlam gitti ölüsü geldi bunun tarifi acısı cok zor rabbim makamında dinlendirsin babamı 😞
deletedmom719 Mavisim koronavirüsünden öldü babası. Cenazesine katılamıyor, baba evine gidemiyor, son bir kez göremiyor. Kendi evinden çıkamıyor. Ne yapacak. Belli ki bir teselli beklemiş insanlardan. Art niyet aramayın lütfen zaten acısı çok zordur.
Aynur83 deletedmom719 maalesef öyleydi acımızı bile evimizde yaşadık annemize kardeşlerimize sarılamadan
Sakura-chan Deletedmom54 sağol canım ama benimkiler corona dan değil doğal ölüm diyelim vadesi dolmuş .