Annesirintugceuzun Aynur83 Başınız sağolsun. Allah sabır versin. Allah rahmet eylesin. Anneniz nasıl annenizde bir belirti var mi? 😓
Aynur83 Annesirintugceuzun Allah razı olsun annemde bişey yok 7. Günü bugun çıkmasında kaldıramayız yoksa
Oglunasikbiranne08 Dunyamsensn2008 virüsten dolayı bulaşmış babasına. Durumu kritikti. Annesine de test yapılacaktı
Dunyamsensn2008 Oglunasikbiranne08 Yaa çok üzüldüm ya hepimizin başına gelebilir.Rabbim biranönce şu illetten kurtarsın bizi ne diyeyim
Mavisim Deletedmom143 banada tuhaf gunlerdir burda babasinin durumundan bahsediyor kusura bakmayinda aile fertlerimden biri boyle tehlikeli bo viruse yakalansa buraya giripte yazacak kafam olmaz!?
Sakura-chan Mavisim evde karantinada oda canım napsın bi telefon var elinde. 1 hafta arayla iki yakınımızı kaybettik. Cenazelerini bile yapamadık ki .
BenMathilda Mavisim Evet basın açıklaması yapıyordu buradaki insanlara, sebebini ben de anlayamamıştım. Umarim dogru değildir, temennimiz bu yönde elbette. Dogruysa da uzgunum, basi sağolsun.
Hazal89 Fatosloya koah ve zatürre hastalığı varmış ishal belirtisi ile gitmiş covid cııkmıştı camiden bulaşmış
Yusufcuk01 Sakura-chan değil mi sonuçta ne olursa olsun bir bebeği var zaten güçlü olmak ve kalmak zorunda kafasını dağıtmak zorunda. annesiyle dahi görüşemiyor şuan da ne kötü.
deletedmom1234 Aynur83 başın sagolsun kzuum çok üzüldüm ya çok ilerlemiş demekki babanıza sürekli post larını okuyordun çnlü Allah rahmet eylesin 😔😔🤲
Sakura-chan Deletedmom54 sağol canım ama benimkiler corona dan değil doğal ölüm diyelim vadesi dolmuş .
Sarisin Aynur83 Postlarınızı takip ediyordum ve dualarımdaydınız 😔 Başınız sağ olsun, Allah geride kalanlara sabır ve sağlık versin 🙏♥️