Deletedmom145 Deletedmom145 [silindi] ozel yazamiyorum ben canim.Qrupa yazsam olurmu acaba😂 oraya yaziyieum gir bak.
deletedmom763 [silindi] 10 aylığız avent 2 numara kullanıyoruz 6. Ayda geçmiştik.. boğulmaz merak etme ☺️ Fazla gelirse 1 le devam edersin ama sanmıyorum
Deletedmom55 [silindi] bende geçmedim ya 8 aylık olduk sinir yapmadı ama rahat kullanıyor suan da 🤷🏼♀️
Misskokulum [silindi] seninki seni. Büyük zarara soktu😝🥶çok şükür oğlum evdeki wee Baby nin biberonunu tuttu dandik seviyoruz 😂