Benanneoldum canım bu ateş sonrasi aşırı usumekten kaynaklanıyor demişti doktor kızımda ilk dışını çıkarırken 39.8 lerdeydi ve hiç dusurememistik hastanede bile düşmemişti ertesi günü vücudu böyle olmuştu doktora götürmüştüm normal banyo suyundan biraz sıcak suyla günde dört defa yıka demişti iki saat arayla yıkadım üstünü sıkı giydirdim terleyene kadar ve sonrasında ertesi günü hicbisey kalmamıştı çok şükür inşallah sizinde en kısa sürede geçer ama korkulacak doktorluk bir durum değil ki zaten gitmişsin tahlil yapılmış korkma canım geçecek Allah’ın izniyle