Benanneoldum [url=https://hizliresim.com/4CVMIG][img]https://i.hizliresim.com/4CVMIG.jpg[/img][/url] oğlum 8 aylık bronşit olmustu doktora götürdüm buhar ve ilaç tedavisine başladık üst dişler geliyor ateş ve ishalide vardı sonra birden vucüdü böyle oldu doktora götürdüm kan aldılar çok sıvısız kalmış ondan dediler araştırma hastanesine sevk etti araştırmadaki doktorda kan aldı değerleri normal dedi ilaç verip eve gönderdi ne olur aynı durumu yaşayan var mo ne yapacağımı bilmiyorum korkuyorum yardım edin 😭😭
Tqb-19 Benanneoldum canım öncelikle cok gecmıs olsun bol bol zeytın yagı sur her altını actıgında bunu tekrarla ve Sabah ogle aksam Bı cay kasıgı zeytın yagıda ıcır ınsallah gecer ve ara ara da ılık su ıcır bıberonla ıcmıyorsa kasıkla dene rabbım sıfa versın .
nilmur0 Benanneoldum ya bence ihmal etme ilaçlar yan etki yapmış olmasın bir de başka hastaneye gitsen.
nilmur0 Tqb-19 neden zeytin yağı ne yapacak çocuğun vücuduna nasıl iyi gelecek. Bunun ne olduğunu biliyor musunuz ki
Deletedmom336 Tqb-19 zeytinyag surmenin bebeklere zararli oldugu konusunda domtor aciklamalari okudum neye gire yazdiniz
NaimeYilmaz Benanneoldum Korkmayın lütfen ciddi bişey olsa zaten salmazlar. Siz bol bol su meyve suyu içirin.🙏
Mervebugra07 Çocuk kardiyoloji görse iyi olur kalbinde bir hastalık olduğu zaman bebekler morarabiliyor bu şekilde . Sadece bi ihtimal. Benim oğlum da kalp hastası. Çok geçmiş olsun insallah önemli birşey değildir bir an önce geçer