Busraae Koalina ben daha 2 gün önce 2 ay 8 Günlükken yaptırdım canım 3 aya kadar vakti varmıs. Allah korusun tabi de ben öbür ay şu virüs olayı daha cok büyür diye korktum götürdüm kızımı
Koalina Busraae Normalde bende gidecektim ama şu 2 hafta çok riskli deniliyor ya ondan ertelemek istedim yoksa yarında giderim Allahım şu illet herşeyi bağlafı😭
Busraae Koalina evet kuzum iki hafta olayı cıktı bide. Bizde yarın mecburen aşılar için saglık ocagına gidicez. Rabbim korusun herkesi.
Koalina Hunilianne Allah korusun umarım iyi çıkar çok zor arkadaşımdan biliyorum 1 yaşına kadar bandaj ve Demir takmıştı
Koalina Deletedmom99 Valla her doktor bi farklı diyor anlamadım gitti bir tanıdığımda 1 buçuk aylıkken yaptırmış. 4 gün sonra 2 aylık olucaz 1 hafta geciktirmiş olucam
Deletedmom99 Ben gectigimiz cuma gunu sadece bebeklere bakan bir hastanede yaptirdim 37 gunluktu bebegimiz