Kdrblkc inş zamanla düzelir tetikliyor çünkü büyük ihtimal çocuk doktorumudur bunu yapan oğlumun alerjisi kesinleşti çocuk doktoruna diyorum ki rota aşısını yaptık birşey olur mu yok fiyor ama alerji doktoru bana diyor ki önermiyorum 1 yaş aşısında yumurta vardı çocuk doktoruna özellikle sorduydum sağlık ocağında yapabilirsin diyor akerji doktoru kesinlikle sağlık ocağında yapma hastane ortamında olmalı herhangi bir reaksiyonda müdahale edilsin diye tabi 1 yaş aşısınsa hemşiremiz alerji durumunu bildiği için burda yapamayız dedi aşılarımızla hastaneye gittik