Begum0702 ne gibi şöyle temmuz bebeğiydi ve yüzü komple minik minik sivilcelenmeler vardı herkes dediki işte sıcaktandır isiliktir şöyle böyle. Hergün yıkadım yok geçmiyor sonra bi gece altını değiştirirken bi baktım dışkısında 7-8 tane nokta gibi kanlar var işte o çok bilenler yine dediki kırmızı biber yedin sütten geçmiştir ya ne alaka bi susun dedim ve doktora götürdük direk besin alerjisi dedi ve memeyi kesti o gün pregomin başladık ve dr muayne sırasında altını açtığında mukuslu dedi onun haricinde vucudunda ve yüzünde kızarıklıklar vardı şükür biz 7 aylıkken atlattık uzun sürmedi