Dimplesbaby Doğduğundan beri sma kullanıyorum hiç gaz ve kabızlık olmadı bebekten bebeğe değişiyor sanırım
OzlemGelen Asu07 Sma kullanıyorum herhangi bir problemi yok hem erkek bebek olmalarına rağmen gaz sorunu da yaşamadım şu anda sma en iyi mama çocuklara verebileceğin hem anne sütü alıyorsa anne Sütüne yakın olduğu için anne sütümde reddetmiyor
glsmknk Asu07 ben sma kullanıyordum doğduğundan beri gaz problemimiz vardı . Doktor ilaç yazdı bide evolvia ac verdi daha az yapıyor diye . Fiyat olarak aynılar . Smanın tadı anne sütüne daha yakın evolvia daha tatlımsı .
tdeniz Asu07 biz bir kutu evolvia kullandik sonra hipp aldik ama malesef hippi kabizlik yaptigi icin biraktik. Evolvia probiotik icerdigi icin kabizilk yapmiyor. S&m da kabizlik yapiyor.