Asu07 Kızlar hipp kullanıyorum kızıma 4 aydır. Malum hipp çok pahalı değiştirmek durumundayım ama karar veremiyorum. İkisini de kullanan anneler yardımcı olur musunuz hangisine geçsek acaba. Hipp in tadı da bir güzel ki tatlı tatlı. Sma ve evolvia arasında gidip geliyorum 🤔🙄
Gonul_celen Asu07 sma tatsız eğer şekerli mama ise Hipp sma almayabilir şekersiz anne sütüne en yakın mama diye önermişti doktorumuz
Mervebtnrr Asu07 canım bizde Sma kullanıyoduk bebeğime gaz ve kabız yaptı çok bizde hippe geçtik kabızlık sorunu fln çözüldü bebelac gold alcam bidahakine oda kabız fln yapmiyomus bnce Smaya hiç başlama bebelac gold dene istersen
HaticeYlmazAydn Asu07 sma güzel mama ama kabız yapıyor. Kakası çok sert oluyor. Evolvia daha iyi yine de deneyin belki kabız yapmaz.
Cemrelif Hipp’ten SMA’ya geçtik. Geçmez olsaydık. Acayip gaz yaptı. Ne yaptıysam fayda etmedi. Başta mamadan olabileceği aklıma gelmedi. Doktora danıştığımda SMA ağır bir mamadır dedi. Genelde bu şikayetler oluşuyor dedi. Kullanıcaksanız mutlaka dikkat edin.
Ebruegemen Asu07 genelde anne sütü alıyor ama mecbur kaldığım durumlarda doğduğu günden beri evolvia veriyorum çok memnunum gaz kabız yapmıyor
Nesriinnn Sma kullanıyoruz gaz damlasını mamanin içine katıyorum daha etkili oluyor evolvia da benim kızıma çok fena gaz yaptı kilo alsın toplansin diye akşam yatarken veriyorum sadece
Orkidem Asu07 canım benim her bebeğe göre değişir sma kullanıyorum gayet memnunum günde 1 defa kakasını yapıyor Bana kalsa bende golden goat alırım ama ilçede oturuyorum o yüzden bulmakta zorlanıyorum sma ya devam
Asu07 Deletedmom20 seviyor da işte hem pahalı olmaya başladı hem de çok kilo aldırmadığını düşünüyorum
Gamze16 Bizim doktorumuz evolvia yi öneriyor özellikle bebek gazlı ise çok daha iyi besleyicilik acısından digerlerine göre daha iyimis 🐥
Gizem10 Asu07 hıpp kullanıyorduk bebegımı doyurmadıgı için evolviaya geçtık ancak onuda doktorum tavsıye etmedı çunku içinde nişasta var dedı anne sutune yakın degış dedı sımdı sma aldık umarım bebegım begenır
Sinon Bende doktor önerisi ile Sma aldım gaz ve kaka problemimiz yok ben sadece dışarıda emziremeyeceğim durumlarda ve bazı geceler veriyorum.