Skbn01 evet mamaların içinde demir olduğu için bir müddet yeşil yapabiliyor benim ki baya askeri yeşildi Aptamil conformil kullaniyoduk özel mama zaten yeşil yapıyormuş normal Aptamil e geçtik düzeldi bir de büyüdü tabi ondanda olabilir bağırsakları gelişti sonuçta