gurufasulyam2 Badevehande kulagi agiriyor derler ben oyle olunca agri kesici veriyordum eger cok siddetli ise bir dr a gotur istersen
BasakK Badevehande Canim benim bebeğim de yeşil yapıyor son zamanlarda.5 ayı bitirdik doktora sormuştum Demir ilacı yapar dedi pek üstünde durmadı
BasakK Badevehande Hatta resmî I gösterdim bende doktoruma korktum dedigin gibi kötü bir koku ve sanki isal gibi bayaga sulu hep normal karşıladı ben internette baktıkça bazen korkuyorum ama iste mecbur doktora inanıyorsun
BasakK Badevehande Genel anlamda uyumayan bir bebeğim var zaten bu süreçte de uyumuyor tabiki😊 Evet huzursuzluk var yanliz kalmama isteği hep kucakta olmak
Firdevs67 Badevehande canım sım beslenme yada yedigin yiyecekten olur eger durmuyirsa cokda agliyirsa uşütmedende kaynaklanabilir
Badevehande Firdevs67 ben üşüttüğünü sanmıyorum hala doğalgaz açık ve 2 kat giydiririm ama yediklerim etkiliyor mu onu bilmiyorum
KitapKurduAnne Badevehande 🥰🥰🤣Ah sorma demi benim de canım istedi şimdi . Yediklerinden olur demek istediğim ateş vs.yoksa sorun yok demişti bizim doktor . Tabi alerjik durumlar dışında .
Dilekb Badevehande 4 aydan sonra kan damlası kullanılmaya başlanıyor. Başladıysanız o da yapmış olabilir.