Durusumm canım aynı sorunu bende yaşıyorum şu an, bebeğim 2 ay 5 günlük bu zamana emmesinde hiç bi sıkıntı yoktu, gazını da çıkarıyorum kendisi de rahat çıkarabiliyor 2 gündür aynı senin gibi sorunlar yaşıyorum internette araştırınca atak haftası diyor. 🤷🏻♀️