Zk95 valla sürekli hastanelerdeydik her ay antibiyotik kullandı çocuğum mafoldı idrar kaçağından şüphelendiler 3 den fazla enfeksiyon geçirince Araştırma hastanesinde çocuk nefrolojisi diye bi bölüm var otaya gönderdiler orda ayrıntılı bakıyorlar ama oraya gittim enfeksiyon çıkmayınca yapmadılar her ay kontrol ettirmek lazım bu ay yine yaptıracaktım ama malum hastaneye gidilmez artık