Burcugk aile hekimimiz bana da istersen rapor yazabilirim bel ağrısı diye iznini etkilemez demişti ama ben cesaret edemedim 37 ye kadar raporsuz çalıştım o nedenle tam bir şey söyleyemem.dogum.yaptiginiz gün verilen kağıtta ne yazıyorsa,mebbiste analik izni ne zaman bitiyor bakabilirsiniz