Benim de iznim 25 Mart’ta bitti idareciyi aradım bana; hiçbir şey yapmama gerek olmadığını, zaten doğum raporunda başlama tarihimin belli olduğunu, şu anda da bütün öğretmenlerin idari izinli sayıldığını söyledi. Eğer okullar açılırsa, o zaman devam etmen Ya da ücretsiz izne ayrılacaksan da dilekçe vermen gerekir dedi. Size neden böyle bir şey dediler anlamadım. Tekrar bi gidip konuşsanız mı acaba ?