Deletedmom133 21Asaf Alan olmustu onceden hersey online oldugu icin sahtekarlik yapazlar hakem heyeti sozubu duyan tutusuyor
Deletedmom133 galadriel ya bende de prika mecbur kalip prima almist.berbat bir bez sleppeyden evy babye gececim bakal iyiyse devam ederim
[silindi] @galadriel genelde e bebekten alıyorum. Bazen trendyoldan alıyorum. Ben aylık alıyorum bu gidişle iyice fiyatlar uçacak
hanndee_ Deletedmom133 neden böyle bir yorumda bulundunuzki tabiki sevmeyebilirsiniz bebeğinize yaramaz ama bu markayı kullanan bir çok anne var berbat bir bez mi kullanmış oluyoruz lütfen biraz daha dikkat edin
EsraEge galadriel En son Amazon’dan aldım, 3 numara premium care tanesi 88 kuruşa geldi, hemen ertesi gün teslim edildi çok memnun kaldım 👍🏼