Ananassuyu Bahar_1 benım yegenımınde oyleydı dr a götürdük yürümesıne engel degıl dedı bazı cocuklarda oluyo dedı
MayneymisAltintop Bahar_1 canım benm kızımın aynıı ayakları parmakları 🤭 şok oldum görünce. Ben ilk doğduğunda çok kafaya takmıştım ama iki farklı doktorda normal demişti. 14 aylık şükür bir sıkıntısı yok. Yürüyor güzelce
yldrm986 Bahar_1 erken ayakkabı giydirmeye bağlı olabilirmis,bir doktor arkadaşıma sordum,ne zaman giydirdin canım? 2 yaş öncesi önermiyor doktorlar, tabanı yumuşak patikler var onlar öneriliyor