Bahar_1 canım benim kardeşimin de öyleydi bebekken doktor erken doğan bebeklerde genelde oluyo zamanla düzelir demişti şuan 3 yaşında düzgün . Kızımın da şuan öyle çok yamuk eşimin de yamuk gerçi ama kızımın bi tık daha yamuk düzelir inşallah düzelmese de babası da yamuk 😂🤷🏻♀️ Takma kafana bebeklerde olabiliyo 😘