Rrraaaiiinnn hayır olmadı kızımın çoğu kıyafeti siyah vr lacivert pek pembe sevmem bizde olmadı kaliteli kumaş olabilir kumaşlar hakkında pek bilgim yok ama iç zıbınları felam 30 da yıkayınca hiç içim rahat etmiyor 50 de yıkıyorum renklilerini 40 ben hiç 30 da yıkamadım