ozlemo benimde kremim vardı ama bi işe yaramadı, bide göğüs uçları kuruyunca daha çok sızlar acır. benim bi göğüs ucum kötü çatladı ve ucu koptu kopacak gibi duruyo aynı balıkların yüzgeçleri gibi açılıyo yan tarafından. kremi falan bıraktım ben, soğan koydum, emzirdikten sonra da streç film sardım nemli kalsın bi dahaki eminceye kadar diye. ve cidden rahatım. emzirmeden soğanı çıkarıp ıslak mendille iyice temizledim ( ıslak mendili yıkadım tabiki hemde bambuydu alkollü normal ıslak mendil değildi). soğan yarayı iyileştirirmiş bende yeni başladım daha 2 haftalığız gerçekten de hafifledi her defasında ağlayarak veriyodum memeyi.