Kizlar selam 45gunluk oglum, silikon ucla daha yeni yeni emmenin tadina variyor, gogsume geldimi inmek bilmiyor.. dun paramcarca oldu gogus uclarim bugun vereyim dedim birkac kere ama yok dayanilacak gibidegil.. silikon ucu takmadan da kesinlikle memeyi tutmuyor.. ucla dogru ememedigi icin paramparca etti beni sonunda, yanlislikla tshirtum bile uclara degse aglicak gibi oluyorum.. lansinoh gogus ucu deli gibi surekli kullaniyorum ama artik bu kadar yarilmaya o da yetisemiyor.. gumus kapaklar ise yariyor mu o kadar paraya deger mi? Ya da baska onerisi olan var mi? 😥