Sağlık ocagini bı ara istersen ben mecbur götürdüm gel dedi ebemiz bagiziklik için önemli dedi birde bildiğim kadarıyla 4.ay adında zatürre falan var 2, ayın tekrarı 2 atne battaniye götürdüm sedyeye serdigimi poşet götürüp hemen aşıdan sonra değiştirdim tabi gelir gelmez hemen kiyaafet değiştirip kendimin ve bebeğimi n ellerini yuzunu yıkadım konuş bı yapicak personele bazı sağlık ocağı öğle arası gelin falan diyomus çok zor gerçekten bı yandan goturmemiz lazım bı yandanda virüs var götürmek istemiyoruz Allh yardımcımız olsun