Berat_elif Canm bizimde dün kızamık aşımız vardi 2 gun öncesinden doktorumuza mesaj attım o da uygun saati söyledi o şekilde gittik hickimsede yoktu bence aşı da ertelenmemeli, suan bildiğim kadarı ile tüm saglk ocaklari uygun vakite göre çağırıyor aşıyı yapıp hemen gönderiyor hatta biz 15 20 dk gec kaldık hemen aradılar gelecek misiniz diye