sevimseker canbebenin oburunu çok önceden denemiştim 7 8 ay olmuştur tam hatirlayamiyorum incelik kalınlık olarak yaşadığım sorun göbeğine gelen kısım çok sertti ve aşırı tahriş ediyordu yeni çıkanda hiç bir sorun yaşamadım bu konuda fakat bizim trk sorunumuz bütün bezlerde geçerli gece sızdırıyorlar bu benim bebegimle ilgili sanırım onda da bimin bezini takıyorum ancak o dayanıyor sabaha kadar