LiTeraRy valla canım ben oğluma doğdu 1,5 aylık olasıya sleeyp natural kullanıyordum 2 numaraya geçince krem sürdüğüm halde pişik yaptı miniese geçtim oda pişik yaptı sonra evy baby e geçtim hâlâ aynı şekilde ama inceliği vs gayet de işte benim oğlum biraz hassas şimdi prima denicem inşallah geçer geçmezse dr’a götürecem