Tugce1634 Cemreela benim için de bakar mısınız lütfen? 19.09.2019.benim kızım da çığlık atıp duruyor,kızıyor,geceleri bazen ağlayarak uykusundan uyanıyor
Cemreela Tugce1634 bir sonraki sıçramaya 42 gün var olarak gözüküyor canım 🤷🏻♀️ Bu hafta nıspeten daha sakin gözüküyor çizelgede tahmini doğum tarıhını mı yazdın yoksa doğum tarıhını mı
Tugce1634 Cemreela doğum tarihini yazdım canım.tahmini 02.10.2019 zaten uzun bir süredir böyleydi çok ağlayıp uyandığı oluyordu,şuan nispeten daha sakin ama her gece tedirginim
Tugce1634 Cemreela ay inşallah canım,bitsin artık:( zaptedemiyorum gün içinde de.hep bi çığlık atıyor,oyalıyorum oyun oynatıyorum istemiyor.ek gıda dönemindeyiz bu ara çok yemek de istemiyor.Allah hepimize yardım etsin,özellikle bebeğini tek büyütenlere:(
zhdeksm Yaseminkoltuk24 evet çığlık atarak ağlar agrısı oldugu için. kendiniz diş agrısı çektiğiniz zamanları düşünün. bizde calpol pek bi işe yaramada diş döneminde. dişi için toz ve jel aldım onlar daha cok rahatlattı sizde deneyebilirsiniz doktorunuza veya sağlık ocagı hemşirenize danışarak. inşallah en az acıyla atlatır diş ve atak dönemlerini.
Cansumeryem Cemreela bana da bakar mısınız tahmini 1 aralık 2019 doğduğu tarih 18 kasım 2019 kız bebek
Aycmst Cemreela merhaba rica etsem banada bakarmısınız delirmek üzereyim artık uyumuyor atakmı bu 🤦♀️ 38+4 de doğum yaptım 19 eylülde tahmini doğum 30 eylül dü 6+12 günlüğüz şuan