Yaseminkoltuk24 evet çığlık atarak ağlar agrısı oldugu için. kendiniz diş agrısı çektiğiniz zamanları düşünün. bizde calpol pek bi işe yaramada diş döneminde. dişi için toz ve jel aldım onlar daha cok rahatlattı sizde deneyebilirsiniz doktorunuza veya sağlık ocagı hemşirenize danışarak. inşallah en az acıyla atlatır diş ve atak dönemlerini.