Eymenhatice kvaliden nasıl biri bilmiyorum ama benimde eşim annesine televizyon aldı abisiyle ortaklaşa ödediler, benim de hiç eksik bişeyimi bırakmaz. Bizimde sizden fazla borcumuz var mesela ama ben bu kadar sorun etmiyorum annesidir alacak tabiki. Kvalideme 1 verdiğimizde o bize 100 veriyor belki de ondan sanırım