Bir buçuk yılldır evliyim. Önce kiradaydık sonra kendimiz toplaya ev alalım dedik açım şükğr bize uygun ev bulup altınlarımı hepsini verdim o eve tek taşıma kadar . Neyde geçen sene de kaynanan Gül yeni eve geçecekti dedi eşim dedi buzdolabı alacam kardeşlerimle beraber ortaklaşa gerekirse ben vereiriö fazla . Kaynanamın buzdolabı çok küçük eski bozulmak üzere. Neyse gidio 400 liraya hali aldı tek başına buzdolabı kaldı . Bu yaz da gidip gelio anneme alacam anneme alacam diyor krediye girdik askeri ücret ile çalışıyor ayda 1300 kredi bize ne kalıyır aytşyetten 7 bin borcumuz var . Benim de bulaşık makinem yok bu çocukla işkence resmen bulaşık yıkamak iki kişisiniz demeyin tencere trenlere yemekler misafir geldiğinde canım burnuma geliyor her seferinde ona diyorum ama kıyamıyorum alma diyorum bana. Diyordu borcumuz bitsin alacam sana . Biraz önce de gelmiş diyor anneme alacam sana ne alayım ben dedim ki çok borç var gerek yok bana alma dedi anneme alacam annemden değerli mi allahım nasıl sinir oldum sesimi etmedim anladı sinir olduğumu . Bana gelince borç bitsin ona gelince annemden değerli değil ya ben Mahfoldum ellerim girmek bir yüzünün bile yok . Nie bekarken yapmadın şeyleri evliyken yapıyorsun. Ne yapmalıyım ben sesini etmelimiyim ben al desem şimdi alır ama borca girecez ve sıkıntı çekecez offf ya