Alerjik bi bünyem var bahar alerjisini kuru öksürük, gözlerde kızarma, hapşırma, nefes darlığı ile geçiririm bugun bi markete gittim lohusayım daha 26 gün üstüne çıktım eve geldim belirtiler başladı. Aslında dışarı çıktığım için alerjim tetikledi biliyorum ama gel gör psikolojik olarak corona’nın tüm belirtilerini yaşatıyorum kendime😂 Hayır eğer olduysamda bahar alerjisi diye takmıycam. Bahar alerjisiyse corona diye dövüncem😂 Kafam karma karışık 😅