[silindi] Kızlar amerikalı bir doktorun tespiti. Testi pozitif çıkan hastalarımızın göz kapakları kırmızıydı diyor. Aklınızda bulunsun. Buda kaynak.. https://www.newsbreakapp.com/n/0OZ7fFe0?pd=04JRjeNn&s=i0
Deletedmom143 [silindi] Ay şimdide ayna karşısına geçip hergün göz kapaklarımı incelerim 🤦♀️😂 kafayııı yedim galiba 😂
Oglunasikbiranne08 [silindi] her gün kendimde belirti aradığım yetmedi. Bide buna bakarım artikin nolcak ki 😀
[silindi] Deletedmom143 bende hapşırsam, hapşırma korona belirtisimi diye bakıyorum internete😂 Şu aralar hepimiz aynıyız sanırım
Deletedmom143 [silindi] Ama bak bu söylenilen doğru sanırım belirtilerde. Anneciksin_mutfagı diye biri var instagramda yenmiş virüsü baktım da ilk hastanede attığı videoda cidden göz kapakları kırmızıydı 😒
Deletedmom143 [silindi] bütün kışı bogaz enfeksiyonuyla geçirdim bendede su sıralar var korkuyorum açıkçası eczane normalde reçetesiz antibiyotik satmaz 100 tl ye verdi ilacı bugün bize 🤦♀️🤦♀️
Deletedmom143 [silindi] strepsils pastil aldırın eşinize yanması geçiyor denedim rahatlatıyor yani Bikaç saat