efuchan merhaba benim kızımda da olmuştu gözyaşı kanalı tıkalı oluyormuş o yüzden çapak yapıyor. Makyaj temizlediğimiz yuvarlak pamuk ve içme suyunu cezvede kaynatıp soğutup temizliyordum sonra temiz bir bezle siliyordum geçti de çok şükür şimdi 10 aylık ☺️. Doktora sormuştum çay ve sütü çay göz gelişmediği için sakın yapma dedi anne sütüde besleyici evet ama her hangi bir bakteri ya da mikrop varsa onu da besler o yüzden su pamuk ve masajla bir deneyelim olmazsa damla veririz demişti. Bir dahaki kontrolde de kalmamıştı. Youtube bebeklerde çapak masajı yazarsanız çıkıyor. Bol bol masaj yapın çapağıda temiz suyla temizleyin ilk çocuklarda böyle oluyor zamanla alışıyorsunuz uzun oldu kusura bakmayın umarım yardımcı olur geçmiş olsun 🤗